loading...
رقص شاپرک
معین بازدید : 0 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (0)

 

مستند ماشین های میلیون دلاری

شما خواهید دید که بهترین های خودرو سازی در دنیا گرد هم آمده اند و بهترین محصولات خود را به رقابت گذاشته اند.در قسمت بعدی مستند  ما این غول های  گران قیمت را با هم مقایسه می کنیم..از لحاظ بررسی امکانات و همچنین بررسی تجهیزات داخلی و توان موتور و سرعت و شتاب اولیه

پس اگر علاقه مند هستید تا بدانید برترین خودروی جهان از نظر سرعت و قدرت کدام می باشد با ما همراه باشید .این مجموعه یکی از بی نظیر ترین و تماشایی ترین مستندهایی است که در رابطه با ماشین و صنعت خودرو ساخته شده است.شما در این مجموعه با خودروهایی آشنا خواهید شد که شاید  در کل جهان به تعداد انگشتان دست هم از آنها یافت نشود و بسیار خاص و منحصر به فرد می باشند.این خودروهای لوکس و گران قیمت به سفارش میلیاردر های سراسر دنیا از جمله ایران سفارش داده می شوند. همین الان می توانید سفارش خود را در فروشگاه ما به ثبت رسانده و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.این مستند با  بلاترین کیفیت موجود و با بسته بندی شیک برایتان ارسال می شود.


خرید مستند افشین قطبی

خرید مستند افشین قطبی

 

همه حتما آن سالی که پرسپولیس با مربیگری افشین قطبی توانست به قهرمانی لیگ برتر برسد را یادتان هست.آن سال رویایی با حضور این مرد پرسپولیس پس از سال ها توانست دوباره به عنوان قهرمانی لیگ دست یابد.مستند افشین قطبی مجموعه دیدنی و تماشایی درباره زندگی این مرد و حرف های نگفته او می باشد.

امپراطور سرخ ایران درباره نحوه انتخاب شدنش برای تیم ملی می گوید و اینکه چگونه شد که او از ایران رفت.درباره علت جدایش از پرسپولیس سخن می گوید و اینکه چه عاملی باعث شد تا دوباره  به پرسپولیس باز گردد.

 

 

 

 

 

 خرید مستند افشین قطبی

ما در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ امکان خرید مستند افشین قطبی را برای شما علاقه مندان فراهم کرده ایم.شما برای خرید مستند فوق می توانید همین الان اقدام نموده و با کلیک بروی دکمه خرید پستی سفارش خود را ثبت نمایید و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

او در اولین حضورش در ایران توانست با پرسپولیس به افتخاری ارزشمند در لیگ دست یابد و لقب امپراطوررا از پر طرفدارترین تیم آسیا بگیرد.او دیگر اسطوره فوتبال ایران شده بود و برای هواداران سرخ پایتخت دارای احترام بالایی بود.

افشین قطبی از زمانی سخن می گوید که گروهی نا شناس با چوب و چماق به ماشین وی حمله می کنند و همین باعث می شود تا او ایران را ترک کند.
مستند افشین قطبی پرده از بسیاری از راز های آن سال ها بر خواهد داشت و شاید بعد از سال ها که از آن اتفاقات می گذرد تمام معما های موجود حل شوند.





خرید مستند رژه پنگوئن ها

خرید مستند رژه پنگوئن ها

 

امروز با یک مستند بسیار زیبا و دیدنی در خدمت شما هستیم.آیا تا به حال درباره پنگوئن ها چیزی شنیده اید؟ مجموعه امروز درباره زندگی این جانور می باشدو با نام مستند رژه پنگوئن ها ساخته شده است.مستند پنگوئن یکی از زیباترین کار هایی است که درباره این موجود ساخته شده است.

شما با تماشای این مستند زیبا از لحظه به لحظه زندگی این موجود مطالع می شوید که چگونه و به چه صورت زندگی می کند.ما در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ امکان خرید مستند فوق را برای شما علاقه مندان فراهم آورده ایم و براحتی با کلیک بروی دکمه خرید پستی می توانید همین الان سفارش خود را ثبت نموده و بعد از دریافت کالا وجه انرا به مامور پست بپردازید.

نقل داستان گونه مستند رژه پنگوئن ها باعث شده است تا جذابیتی دو چندان داشته باشد و نسبت به مستند های مشابه از طرفداران بسیاری برخوردار باشد.فیلم مستند رژه پنگوئن‌ها با کارگردانی لوک ژاکه و صدای مورگان فریمن محصول انجمن جغرافیای ملی در سال ۲۰۰۶ است.

 

 

 

 

 

خرید مستند رژه پنگوئن ها

در این مستند شاهد لحظه تولد نوزادان پنگوئن خواهید بود همچنین  لحظات نبرد و مبارزه و لحظات شکار کردن و همچنین صحنه های شکار شدن این موجودات.برای ساخت این مجموعه نزدیک به یک سال در شرایط بسیار بد آب و هوا و سخت زحمت کشیده شده است.

جالب است بدانید به محض ورود مستند پنگوئن ها به بازار به رکورد تاریخی فروش ۷۷ میلیون دلاری دست پیدا کرد.

این مستند زیبا را می توانید همین الان با  بالاترین کیفیت موجود از مارکت سنتر ۲۴ سفارش دهید و از تماشای ان لذت ببرید.

 

 

مجموعه سخنرانی استاد دانشمند

مجموعه سخنرانی استاد دانشمند

 

 

 

آیا تا به حال به سخنرانی های استاد دانشمند گوش داده اید؟ ایشان با بیانی بسیار جذاب و گیرا باعث شده اند تا طرفداران بسیار زیادی را پای منبر های خود جمع نمایند.ما نیز یک مجموعه تصویری و صوتی از مجموعه سخنرانی های استاد دانشمند جمع اوری کرده ایم که برای علاقه مندان به آن در فروشگاه خود قرار داده ایم.

یکی از مواردی که باعث جذابیت سخنرانی های ایشان شده است بیانی طنز گونه و جوان پسند می باشد.همچنین سحنرانی های ایشان در مورد مسائل روز جوانان بوده است مسائلی همچون مشکلات دختر ها و پسر ها، دوستی های خیابانی و …

همین الان می توانید با کلیک بروی دکمه خرید پستی سفارش خود را ثبت نموده و بعد از دریافت کالا وجه انرا به مامور پست بپردازید.

 

 

 

 

مجموعه سخنرانی استاد دانشمند

در این مجموعه ارزشمند شما بیش از ۸۵۰۰ دقیقه سخنرانی را در قالب ۱۷۵ فایل صوتی از ما دریافت خواهید کرد.این سخنرانی ها هر کدام در مورد موضوعات مختلفی می باشد.

شما با خرید سخنرانی های استاد دانشمند می توانید در بسیاری از مسائل و مشکلات روز از انها بهره جسته و به عنوان راهنمای خود از آنها استفاده نمایید.استاد مهدی دانشمند روحانی بسیار شوخ طبع و در عین حال بسیار با سواد می باشد.او منبر های خود را طوری برگزار می کند که گویی اصلا به مجلس سخنرانی نرفته اید و اصلا کسل کننده و خستگی های یک مجلس سخنرانی را برایتان نخواهد داشت.

استاد دانشمند موضوعات مختلبف جامعه را انچنان زیبا و شیوا بیان می کند که تقریسبا همه نسل های پیر و جوان را عاشق منبرهای خود کرده اس.

گل های جام جهانی ۲۰۱۰

گل های جام جهانی ۲۰۱۰

 

 

آیا دوست دارید تا دوباره خاطرات خوش جام جهانی ۲۰۱۰ را برای خود تکرار کنید؟ ما امروز در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ مجموعه ای بی نظیر و تماشایی از گل های جام جهانی ۲۰۱۰ فوتبال را اماده کرده ایم که در کنار ان مراسم اهدای جام نیز می باشد.

 

 

 

 

شما علاقه مندان به فوتبال همین الان می توانید برای خرید  مجموعه گل های جام جهانی ۲۰۱۰ از طریق فروشگاه ما اقدام کرده و با کلیک بروی دکمه خرید پستی سفارش خود را ثبت نمایید و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

این مجموعه دیدنی در یک دی وی دی برای شما علاقه مندان تهیه شده است و شما می توانید آرشیوی کامل از مجموعه گل های آن سال را با قیمتی مناسب تهیه و برای همیشه داشته باشید.شما  می توانید با تهیه این مجموعه ارشیو کاملی از تمامی گل های زده شده در ان سال را برای خود داشته باشید و با تماشای مجدد انها لذت برده و یاد خاطرات قدیمی بیافتید.کیفیت تصاویر  موجود در این مجموعه بسیار بالا می باشد.

 

خرید سخنرانی دکتر اله قمشه ای

خرید سخنرانی دکتر اله قمشه ای

 

 

آیا دوست دارید تا مجموعه ای ارزشمند از سخنان دکتر اله قمشه ای را داشته باشید؟ما امروز در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ یک مجمعه کامل و بی نظیر که بیش از ۱۰۰ ساعت از سخنرانی های دکتر اله قمشه ای می باشد را گرد هم اورده ایم و برای شما علاقه مندان در فروشگاه قرار داده ایم.

دکتر قمشه ای با بیانی شیوا و بسیار جذاب پند و  اندرز هایی را به شیوه خود بیان خواهد کرد که تا به حال از دهان کسی به این شیوایی نشنیده اید.کیفیت این مجموعه عالی بوده و می توانید از ان لذت ببرید.

سخنان دکتر اله قمشه ای سراسر پند و اندرز می باشد و اگر بتوانید از انها در راه و مسیر زندگی خود استفاده نمایید قطعا می تواند مسیر های پیشرفت و سعادت مندی را با موفقیت طی کنید.

 

 

 

 

خرید سخنرانی دکتر اله قمشه ای

ما در فروشگاه خود امکان خرید پستی این مجموعه را با قیمتی مناسب فراهم کرده ایم.شما همین الان می توانید سفارش خود را ثبت نموده و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.شما با خرید سحنرانی دکتر اله قمشه ای می توانید بر همه نا امیدی های و احساسات بد خود در زندگی غلبه کنید و راهیی جدید در زندگی خود ایجاد کرده و با نگرشی جدید به دنیای اطرافتان بنگرید.دکتر قمشه ای با  قدرت بیان بالایی که در خود دارد بسیاری از نسل امروز را مجذوب کلام بسیار شیرین خود کرده است و براحتی می تواند راجع به هر موضوعی  ساعت ها شما را پای منبر خود نشانده و مجذوب خود کند.مجموعه سخنان دکتر قمشه ای را می توانید با  کامل ترین و بالاترین کیفیت تحویل بگیرید.

 

 

خرید اینترنتی آموزش شطرنج

خرید اینترنتی آموزش شطرنج

 

 

اگر علاقه مند به یادگیری شطرنج می باشید و دوست دارید تا در این رشته به مهارت بالای دست یابید و از این پس براحتی تمام حریفان خود را از مقابل بردارید به شما پیشنهاد می کنیم که از آموزش شطرنج فوق استفاده نمایید.این مجموعه اموزشی به شما کمک می کند تا تمام قوانین و نکات لازم و ضروری در مورد شطرنج را فرا بگیرید.شطرنج یک بازی و در واقع یک نبرد فکری می باشد.شما و حریفتان به نبرد افکار مشغول خواهید شد.با خرید اموزش شطرنج می توانید انواع ترفندهای این بازی را یاد گرفته و به موقع از ان در حین بازی استفاده نمایید.

 

 

 

 

 

 

خرید اینترنتی آموزش شطرنج

مثلا انواع روش های  تله گذاری

انواع روش های ریسک در بازی

تکنیک های اولیه شطرنج

نحوه قربانی کردن مهره های اصلی

پیش بینی ۱۵ حرکت بعدی حریفتان

طریقه کیش دادن به حریف

بازی شطرنج در یک صفحه که شامل ۶۴ خانه سفید و مشکی بوده شروع می شود.۳۲ خانه مشکی و ۳۲ خانه سفید.ما در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ امکان خرید پستی این مجموعه را فراهم آورده ایم و براحتی می توانید همین الان سفارش خود را ثبت نموده و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.
در این مجموعه شما نکات بسیار مفید و کلیدی را خواهید آموخت که شاید در هیچ جای دیگر تا به حال آموزش دیده نباشید.مطمئن باشید با دیدن آموزش شطرنج فوق براحتی از پس حریفان معمولی و سایر دوستان خود بر خواهید آمد.

 این مجموعه یکی از کامل ترین و روان ترین اموزش هایی است که درباره تکنیک های شطرنج ساخته شده است و براحتی با تماشای ان می توانید خیلی زود به مهارت بسیار بالایی دست یابید.آموزش شطرنج باید از ابتدا به صورت اصولیس و کاملا علمی انجام شود و این محصول می تواند شما را در این زمینه کمک نماید.

 

 

خرید اینترنتی مستند هیتلر

خرید اینترنتی مستند هیتلر

 

 

 

آیا دوست دارید تا درباره دیکتاتور بزرگ قرن بیشتر بدانید؟ ایا می دانید هیتلر بزرگترین قاتل قرن ۲۰ به حساب می آید؟درباره حزب نازی چه می دانید؟ ما امروز برای شما علاقه مندان یک مستند بسیار زیبا در باره زندگی هیتلر اماده کرده ایم.این مجموعه با نام مستند هیتلر معروف بوده و از ابتدا به معرفی این شخصیت می پردازد.

با خرید مستند هیتلر اطلاعاتی را درباره این شخصیت دیکتاتور بدست خواهید آورد که شاید تا به حال در هیچ کتاب و یا مجله ای راجع به آن صحبت نشده است.ماجرای کامل حزب نازی و نحوه تاسیس ان در این مجموعه به ثصورت دقیق بررسی می شود.

درباره هولوکاست و اینکه آیا حقیقت داشته صحبت می شود.و درباره وطن پرستی هیتلر نیز سخنانی به میان خواهد امد که آیا اصلا او وطن پرست بوده است؟.

 

 

 

 

 

خرید اینترنتی مستند هیتلر

مستند هیتلر را می توانید براحتی همین الان از فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ خرید نمایید.برای ثبت سفارش کافیست تا بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید و بعد از دریافت کالا وجه آن را به مامور پست بپردازید.

در این مستند از دوران کودکی تا دوران دیکتاتوری هیتلر را  نمایش می دهیم و در واقع به تمام قسمت های زندگی شخصی او سرک می کشیم.

هنوز هستند افرادی که هیتلر را به عنوان یک مبارز و وطن پرست ستایش می کنند شما چه طور؟

این مستند زیبا و دیدنی شما را بیشتر با شخصیت های نهفته ودرون گرایانه هیتلر آشنا خواهد کرد و شاید علت بسیاری از کارهایی که کرده در این مستند مشخص گردد.

 

خرید گوشواره ماه تولد اردیبهشت

خرید گوشواره ماه تولد اردیبهشت

 

 

برای آنانی که علاقه مند به نماد ماه تولد خود می باشند امروز ما یک محصول بی نظیر و بسیار شیک و زیبا را در نظر گرفته ایم.گوشواره ماه تولد نام این محصول است.این گوشواره ها بر اساس تعداد ماه های سال دارای نماد هر ماه بوده و هر کدام از انها مختص یک ماه از سال می باشند.شما می توانید با خرید گوشواره فوق ان را به عنوان هدیه تولد همسر و یا نامزدتان در نظر بگیرید.

 

 

 

 

خرید گوشواره ماه تولد اردیبهشت

این گوشواره هم از قیمت بسیار مناسبی برخوردار بوده و هم از نظر طراحی بسیار شیک و زیبا می باشد.ما در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ امکان خرید گوشواره ماه تولد را برای شما علاقه مندان فراهم آورده ایم.برای این منظور می توانید براحتی همین الان با کلیک بروی دکمه خر ید پستی سفارش خود را ثبت نموده و بعد از دریافت کالا وجه انرا به مامور پست بپردازید.

با وجود این گوشواره شما می توانید هم نماد ماه تولد خود را همیشه همراهتان داشته باشید و هم نسبت به قبل شیک تر و خاص تر باشید.از همین الان اگر به فکر خریدن هدیه خاص برای همسران و یا نامزدان متولد اریبهشت هستید حتما در کنار هدیه خود از این گوشوراه زیبا هم استفاده نموده و موجبات خوشحالی او را فراهم سازید.مارکت سنتر ۲۴ یکی از بر ترین و با کیفیت ترین محصولاتی که در بازار موجود بوده است را رد فروشگاه خود قرار داده است.

 

خرید اینترنتی گوشواره ماه تولد خرداد

خرید اینترنتی گوشواره ماه تولد خرداد

 

 

 

در قسمت خرید گوشوراه فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ می توانید با انواع و اقسام گوشواره های ماه تولد روبرو شوید ما سعی کرده ایم تا این محصولات زیبا که هر کدام دارای نماد یکی از ماه های سال هستند را در فروشگاه خود گرد هم اوریم تا شما علاقه مندان بر اساس ماه تولد خود گوشواره مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

گوشواره ماه تولد دارای نمادهای باستانی ماه های ایران است و هر نماد به شکل خاص خود و دارای معانی مربوط به خود می باشد.محصول امروز ما مربوط به نماد ماه خرداد می باشد.گوشواره ماه تولد خرداد یکی از زیبا ترین محصولات موجود بوده و دارای علامت بسیار زیبایی می باشد.

 

 

 

 

 

خرید اینترنتی گوشواره ماه تولد خرداد

شما برای تهیه گوشواره مورد نظر خود کافیست تا بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.این محصول می تواند به عنوان هدیه تولد برای همسر و یا دوستانتان مورد استفاده قرار گیرد و موجب خوشحالی آنها شود.

تهیه این محصول نیز برای خریدار بسیار مقرون به صرفه است چرا که دارای قیمت مناسبی می باشد.

این محصول می تواند بهترین هدیه ای باشد که تا به حال به همسر و یا نامزدتان داده اید.طراحی بسیار زیبا و منحصر به فرد این گوشواره انرا با دیگر محصولات مشابه بازار متمایز کرده و شاید همین مورد باعث شده است تا نسبت به دیگر محصولات از فروش بیتشری برخوردار شود.

 

 

 

   

 

خرید گوشواره ماه تولد تیر

چهارشنبه 23 بهمن 1392 نویسنده: میلاد قوامی |

 

خرید گوشواره ماه تولد تیر

خرید گوشواره ماه تولد تیر

 

امروز برای متولدین ماه تیر یک محصول بسیار ویژه و بی نظیر داریم.گوشواره ماه تولد تیر نام محصول مورد نظر ما می باشد.همانطور که می دانید ماه های سال در ایران هر کدام دارای نمادی خاص می باشند.این نماد های ماه تولد دارای اسامی و شکل های گونانونی بوده و هر ماه با ماه دیگر متفاوت می باشد.

ما در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ امکان خرید گوشواره با نماد های مختلف ماه تولد را فراهم آورده ایم و شما بر اساس ماه تولد خود می توانید هر کدام را که خواستید انتخاب و خرید نمایید.برا یثبت سفارش کافیست تا بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

 

 

 

 

خرید گوشواره ماه تولد تیر

گوشواره ماه تولد می تواند به عنوان یک هدیه بسیار مناسب جهت تولد همسر و یا دوستانتان مورد استفاده قرار گیرد .هم قیمت مناسبی داشته و هم دارای طرحی شیک و منحصر به فرد می باشد.

پس اگر به دنبال نماد ماه تولد خود و یا همسرتان می باشید این محصول می تواند به عنوان یک هدیه بی نظیر و زیبا هر کسی را غافل گیر کند.اگر در میان دوستان خود کسی را دارید که متولد ماه تیر است همین الان فرصت را بیشتر از این از دست ندهید و با تهیه این گوشواره زیبا باعث خوشحالی و شادمانی او شوید.این گوشواره دارای طرحی منحصر به فرد و کیفیتی بالا بوده و در میان محصولات مشابه واقعا یک سر و گردن بالا تر است.همین الان براحتی با کلیک بروی دکمه خرید پستی می توانید  این محصول را تهیه نمایید.

 

 

 

 

 

 

 

 

خرید گوشواره ماه تولد تیر توسط 37 کاربر تایید شده است امتیاز 4 / 5

 

خرید گوشواره ماه تولد مرداد

خرید گوشواره ماه تولد مرداد

 

 

حتما می دانید که برای ماه های سال در ایران باستان نماد هایی را معین کرده اند.ما به ازای ۱۲ ماه سال ۱۲ نماد مختلف داریم که هر کدام معنی و شکل خاصی دارند.بسیاری از شما دوستان شاید علاقه مند به داشتن نماد ماه تولد خود باشید.ما بر همین اساس امروز در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ یک محصول بی نظیر با نام گوشواره ماه تولد برای شما تدارک دیده ایم.

این محصول مربوط به نماد ماه مرداد می باشد.

 

 

 

 

 

خرید گوشواره ماه تولد مرداد

گوشواره ماه تولد بروی خود دارای نماد ماه های مختلفی بوده و هر گوشواره دارای یک نماد می باشد.شما می توانید بر اساس ماه تولد خود گوشواره مورد نظر خود را انتخاب نموده و سفارش دهید.برای خرید گوشواره فوق کافیست تا بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سفارش خود را ثبت کنید و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.شما با خرید گوشواره ماه تولد بسیار نسبت به قبل جذاب تر و زیبا تر خواهید شد.این محصول در ۱۲ نماد مختلف در فروشگاه ما موجود بوده و می تواند به عنوان یک کادوی تولد بسیار شیک و مناسب در نظر گرفته شود. قطعا این محصول می تواند یکی از بهترین هدیه هایی باشد که متولیدن ماه مرداد تا به حال گرفته اند.نماد ماه تولدشان ان هم در ططرحی منحصر به فرد بروی گوشواره هایی زیبا می تواند باعث شادمانی آنها شود.ما در مارکت سنتر ۲۴  امکان خرید این محصول را برای شما فراهم کرده ایم و همین الان می توانید با کلیک بروی دکمه خرید پستی سفارش خود را تکمیل نموده و بعد از دریافت کالا وجه آنرا پرداخت نمایید.

 

 

خرید گوشواره ماه تولد شهریور

خرید گوشواره ماه تولد شهریور

 

در ایران باستان برای ماه های سال نماد های مختلفی را تعریف کرده اند و هر ماه دارای یک نماد مختص به خود می باشد.نماد های ماه های سال چندی است که مورد توجه  و استقبال قرار گرفته و در انواع کالای مختلف شاهد این علامت ها هستیم.امروز ما یکی از زیبا ترین و منحصر به فرد ترین محصولاتی که این نماد ها را دارا می باشد را در فروشگاه خود برای شما علاقه مندان قرار داده ایم.گوشواره ماه تولد شهریور که دارای نماد این ماه از تابستان می باشد و به شکل بسیار زیبایی در این محصول طراحی شده است.این گوشواره مختص متولیدن شهریور ماه بوده و می تواند به عنوان یک هدیه برای متولیدن این ماه استفاده شود.

 

 

 

 

خرید گوشواره ماه تولد شهریور

ما نیز در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ برای شما علاقه مندان امکان خرید گوشواره فوق را فراهم کرده ایم و براحتی می توانید همین الان با کلیک بروی دکمه خرید پستی سفارش خود را ثبت نموده و بعد از دریفات کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.تنوع این گوشواره ها به تعداد ماه های سال بوده و شما در این فروشگاه می توانید هر کدام را که دوست دارید با قیمتی مناسب خرید نمایید.اگر  تا به حال برای دوستان متولد شهریور خود هدیه ای مناسب تهیه نکرده اید ما پیشنهاد می کنیم تا همین الان با خرید گوشواره فوق موجب خوشحالی و شادمانی انها شوید. این گردنبند زیبا با کیفیتی بسیار  بالا  و قیمتی مناسب در اختیار شما عزیزان است و همین الان با کلیک بروی دکمه خرید پستی می توانید سفارش خود را تکمیل نمایید.

 

خرید گوشواره ماه تولد مهر

خرید گوشواره ماه تولد مهر

 

 

علاقه مندان به نماد های ماه های تولد می توانند از این به بعد با داشتن گوشواره های ماه تولد,نماد مخصوص خود را داشته باشند.هر یک از این گوشواره ها دارای یکی از نماد های ماه های سال بوده و به طرز بسیار زیبایی طراحی و ساخته شده است.

گوشواره ماه تولد یکی از محصولات بسیار پر فروش در چند سال گذشته بوده است.شما براحتی می توانید از این گوشواره برای هدیه تولد همسر و یا نامزدتان استفاده نمایید.ما در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ انواع مختلف این گوشواره با نماد های مختلف را قرار داده ایم.محصول فوق با نام گوشواره ماه تولد مهر بوده و برای کسانی که در اولین فصل پاییز به دنیا امده اند مناسب می باشد.

 

 

 

 

 خرید گوشواره ماه تولد مهر

ما در فروشگاه مارکت سنتر  ۲۴ امکان خرید گوشواره فوق را فراهم کرده ایم و براحتی می توانید همین الان اقدام به ثبت سفارش خود نموده و بعد از دریفات کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.ماه مهربان مهر و متولیدن دوست داشتنی این ماه می توانند با دریافت این هدیه زیبا بسیار شادمان و خوشحال شوند.این گشواره در میان محصولات مشابه خود از کیفیت بیشتری برخوردار بوده و قیمت مناسبی هم دارا می باشد.شما می توانید همین الان با کلیک بروی دکمه خرید پستی کنار محصول سفارش خود را تکمیل کرده و بعد از دریافت کالا وجه انرا به مامور پست بدهید. ما سعی کرده ایم تا برای جلب رضایت شما عزیزان بهترین محصولات را با کیفیت قابل قبول در اختیار شما قرار دهیم.

 

خرید گوشواره ماه تولد آبان

خرید گوشواره ماه تولد آبان

 

اگر دوست دارید تا شما هم نماد ماه تولد خود را داشته باشید و یا این نماد  را به عنوان هدیه به  دوست و یا همسر خود دهید پیشنهاد می کنیم حتما نگاهی به گوشواره های ماه تولد موجود در مارکت سنتر ۲۴ بیاندازید.این گوشواره ها دارای نماد ماه های سال بوده و به صورت زیبایی طراحی و ساخته شده است.همانطور که در عکس زیر هم مشاهده می کنید بسیار در طراحی ماه تولد ابان دقت شده است تا در نهایت ظرافت و زیبایی این کار انجام شود.شما با یک  محصول زیبا می توانید در میان دوستان خود جذاب تر و منحصر به فرد تر به نظر ایید.

 

 

 

 

 

خرید گوشواره ماه تولد آبان

شما می توانید با خرید گوشواره مورد نظر خود آن را به عنوان هدیه تولد به شخص مورد نظرتان دهید.وجود نماد های زیبای ماه های تولد باعث شده است تا این محصول منحصر به فرد و خاص تر باشد.ما نیز در فروشگاه خود برای شما علاقه مندان به خرید گوشواره ماه تولد امکان خرید پستی را فراهم کرده ایم و براحتی می توانید همین الان سفارش خود را ثبت کرده و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

نام محصول فوق گوشواره ماه تولد آبان می باشد و مناسب کسانی است که در این ماه از سال به دنیا امده باشند و دارای نماد بسیار زیبایی هم است.اگر در میان دوستان خود کسی را دارید که متولد ماه ابان است پس این بهترین موقعیت است تا برا تهیه این محصول موجب شادی انرا فراهم نمایید.

 

خرید گوشواره ماه تولد آذر

خرید گوشواره ماه تولد آذر

 

برای آنانی که دوست دارند همیشه شیک و متفاوت از بقیه باشند امروز محصولی بی نظیر با نام گوشواره ماه تولد در نظر گرفته ایم.این گوشواره دارای نماد های ماه های سال بوده و به صورت زیبایی طراحی و ساخته شده است.گوشواره ماه تولد می تواند به عنوان یک هدیه بسیار مناسب برای همسر و یا نامزدتان باشد و بر اساس ماه تولد او می توانید گوشوراه مورد نظر خود را انتخاب و به او هدیه دهید.همانطور که در تصاویر هم مشاهده می کنید در طراحی نماد این ماه نهایت دقت و ظرافت به کار گرفته شده است تا در نهایت محصولی شیک و با کیفیت به مشتری داده شود.ما نیز بر همین اساس در میان سایر محصولات مشابه تصمیم گرفتیم تا از این گوشواره زیبا برای متولیدن ماه  آذر استفاده نماییم.

 

 

 

 

 

امروز در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ گوشواره ماه آذر را برای علاقه مندان قرار داده ایم.برای انانی که ماه تولدشان آذر ماه است این محصول می تواند به عنوان یک کالای بسیار مناسب استفاده شود.

برای خرید گوشواره فوق می توانید همین الان اقدام به ثبت سفارش نموده و با کلیک بروی دکمه خرید پستی سفارش خود را ثبت نمایید.و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.کافیست تا برای تهسه این محصول بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سفارش خود را تکمیل نمایید و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

 

خرید گوشواره ماه تولد دی

خرید گوشواره ماه تولد دی

 

علاقه مندان به نماد های ماه های تولد همواره به دنبال جمع اوری انواع و اقسام محصولاتی هستند که این نماد ها را دارند.امروز هم ما برای علاقه مندان نماد های ماه تولد را در قالب گوشواره تهیه و در فروشگاه خود گذاشته ایم.هر کدام از ماه های تولد دارای نمادی می باشند و این علامت ها و نماد ها در این گوشوراه زیبا گنجانده شده است.شما با خرید گوشواره فوق می توانید نماد ماه تولد خود را همیشه به همراه داشته باشید و همچنین می توانید به عنوان هدیه نماد ماه تولد دوست و همسرتان را تهیه نمایید.کافیست برای خرید گوشواره ماه دی همین الان بروی دکمه خرید پستی زیر کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید و بعد از تحویل کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.طرح ماه تولد دی با ظرافتی خاص در این گوشواره طراحی شده است و همانطور که در تصاویر هم مشاهده می کنید می توانید کیفیت بالای انهارا ببینید.

 

 

 

 

 

 

این محصول می تواند به عنوان بهترین و زیاترین هدیه ای باشدی که همسزتان از شما گرفته است.در طراحی نماد های این گوشوراه بسیار دقت به عمل آمده و کاملا زیبا و اصولی این کار انجام شده است.همین الان می توایند در عرض چند دقیقه سفارش خود را ثبت کرده و برای روز تولد همسر و یا نامزد خود هدیه ای به یاد ماندنی را تدارک ببینید.نماد زیبای ماه دی قطعا در کنار هدیه اصلی می تواند خوشحالی طرف مقابلتان را دو چندان کند.

 

 

خرید گوشواره ماه تولد بهمن

خرید گوشواره ماه تولد بهمن

 

امروز در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ برای شما عزیزان یکی از زیبا ترین و منحصر به فرد ترین محصولات خود را قرار داده ایم.اگر علاقه مند به نماد های ماه تولد خود دارید و دوست دارید تا نماد ماه خود را داشته باشید ما محصولی با نام گوشواره ماه تولد را برای شما اماده کرده ایم که دارای نماد ماه  تولد شما می باشد.

تنوع این گوشواره ها به اندازه تعداد ماه های سال بوده و شما عزیزان می توانید بر اساس ماه تولد خود و یا دوستانتان گوشواره مخصوص خود را سفارش دهید.این گوشواره زیبا می تواند به عنوان یک هدیه کاملا منحصر به فرد و فوق العاده محسوب شود و دارای طراحی زیبایی می باشد.

 

 

 

 

برای خرید گوشواره فوق می بایست ابتدا بروی دکمه خرید پستی کلیک نموده و سپس سفارش خود را ثبت نمایید و بعد از دریفات کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.گوشواره ماه تولد بهمن دارای نماد این ماه زمستانی بوده و از قیمت خوبی هم برخوردار است و براحتی می توانید همین الان گوشاره خود را سفارش دهید.این محصول به عنوان یکی از پر فروش ترن کالاها در ایران به شمار می آید.فروشگاه مارکت سنتر خرید این محصول را برای دادن هدیه به متولیدن ماه بهمن پیشنهاد می کند.کیفیت به کار رفته در این گوشواره نسبت به سایر محصولات مشابه بالاتر بوده و تا مدتها  با استفاده مکرر به همان کیفیت روز اول خود می ماند.

 

خرید گوشواره ماه تولد اسفند

خرید گوشواره ماه تولد اسفند

 

اگر دوست دارید تا جدیدترین محصولات در زمینه گوشواره را در اختیار داشته باشید به شما پیشنهاد می کنیم قبل از خرید گوشواره سری هم به محصولات موجود در مارکت سنتر ۲۴ بزنید.ما امروز برای علاقه مندان به علامت ها و نشان های ماه های سال گوشواره هایی را تهیه کرده ایم که نماد ماه های مختلف را دارا می باشند.این گوشواره زیبا را می توانید برای متولیدن ماه اسفند تهیه کرده و انها با دیدن علامت ماه خود بروی آن قطعا شگفت زده شده و بسیار خوشحال می شوند.ما سعی کرده ایم این محصول را از میان محصولات مشابه  انتخاب و در مارکت سنتر ۲۴ قرار دهیم چرا که هم کیفیت بالاتری داشته و قیمت به مراتب مناسب تری برای مشتری دارد.

 

 

 

 

محصول امروز ما با نماد گوشواره ماه اسفند بوده و بسیار زیبا و منحصر به فرد طراحی شده است.این گوشواره می تواند به عنوان یک هدیه تولد و یادگاری برای متولدین اسفند ماه به کار رود.شما می توانید همین الان برای خرید گوشواره فوق اقدام نموده و برای ثبت سفارش خود بروی دکمه خرید پستی کلیک نمایید و سفارش خود را ثبت کنید.

گوشواره ماه تولد یکی از زیبا ترین محصولاتی است که در این زمینه طراحی و تولید شده است.شما بر اساس ماه تولد خود و یا همسرتان می توانید گوشواره مخصوص  خود را انتخاب و سفارش دهید تا برایتان ارسال نماییم.

 

خرید گردنبند کوروش

خرید گردنبند کوروش

 

آیا دوست دارید جدیدترین گردنبند را در اختیار داشته باشید؟امروز در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ برای شما عزیزان یکی از زیبا ترین و منحصر به فرد ترین گردنبند های موجود در بازار را قرار داده ایم.این محصول با نام گردنبند کوروش روانه بازار شده است و بسیار دارای طرحی زیبا و جالب می باشد.قطعا از میان محصولات مشابه درون بازار هیچ محصولی را به زیبایی و ظرافت این گردنبند پیدا نخواهید کرد.گردنبندهای زیادی علامت کوروش را بروی خود دارند اما ما سعی کرده ایم تا یکی از با کیفیت ترین و شیک ترین انها را برای شما عزیزان در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ قرار دهیم.

 

 

 

 

 

گردنبند کوروش به صورت تمام استیل بوده و دارای جنسی مرغوب می باشد.شما عزیزان چنانچه از میخواهید برای خرید گردنبند فوق اقدام نمایید همین الان با کلیک بروی دکمه خرید پستی براحتی سفارش خود را ثبت نموده و بعد از چند روز آنرا دریافت نمایید و وجه محصول را به مامور پست پرداخت نمایید.علاوه بر گردنبند فوق از طرف فروشگاه  یک زنجیر بسیار شیک هم دریافت خواهید کرد.از این گردنبند می توانید به عنوان هدیه برای دوستان و عزیزان خود نیز استفاده نمایید.طراحی زیبا و منحصر به فرد این گردنیند باعث شده است براحتی با هر لباسی ست شود. بعد از استفاده مکرر از این گردنبند زیبا و شیک به هیچ وجه نگران تغییر رنگ و شکل ان نباشید چرا که مانند روز اول به خوبی و همان شیکی  می ماند.

 

 

مستند ماشین های میلیون دلاری

مستند ماشین های میلیون دلاری

 

برای علاقه مندان به خودرو های لوکس و گران قیمت امروز یک مستند زیبا در نظر گرفته ایم.نام این محصول مستند ماشین های میلیون دلاری است.در این مجموعه شما انواع و اقسام خودروهای لوکس دنیا را مشاهده خواهید کرد که دارای قیمت های بسیاری بالایی هستند.

در مستند ماشین های میلیون دلاری شما شاهده سریع ترین و گران ترین و زیبا ترین ماشین های جهان هستید.این مجموعه با کیفیت عالی تهیه و برای شما علاقه مندان در فروشگاه قرار داده شده است.برای خرید مستند فوق می توانید همین الان با کلیک بروی دکمه خرید پستی سفارش خود را ثبت کرده و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

 

 

   

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1
  • بازدید ماه : 1
  • بازدید سال : 5
  • بازدید کلی : 205