loading...
رقص شاپرک
معین بازدید : 0 شنبه 31 خرداد 1393 نظرات (0)

آموزش زبان دانمارکی

 

 

 

آموزش زبان دانمارکی را اگر با روش های نوین و با جدیدترین متدهای روز دنیا انجام دهید بسیار شیرین و آسان خواهد شد. یکی از زبان هایی که خیلی ها به دنبال یادگیری ان هستند زبان دانمارکی است اما ممکن است در این زمینه با کمبود منابع روبرو شوند و محدودیت هایی نیز برا  یادگیری داشته باشند.ما در فروشگاه سامان خرید برای علاقه مندان به یادگیری زبان دانمارکی مجموعه ای ارزشمند و منحصر به فرد را در فروشگاه خود قرار داده ایم و براحتی امکان خریداینترنتی آنرا فراهم کرده ایم.در مجموعه فوق که شامل ۱۲ فایل صوتی آموزشی بوده برایتان نیز یک کتاب الکترونیکی واژه نامه انگلیسی به دانمارکی نیز ارسال خواهیم کرد که در مجموعه در قالب یک دی وی دی به شما عرضه خواهد شد.روش محبوب پیمزلر با تکرار های هوشمندی که در سراسر برنامه انجام می دهد به شما کمک می کند تا در فرصتی کوتاه به بهترین نتیجه ممکن دست یابید.شما با خرید مجموعه آموزش زبان دانمارکی فوق از سایت ما در واقع یک پکیج جامع و کامل  برای این منظور تهیه خواهید کرد.مجموعه ای از فایل های صوتی اموزشی+کتاب های الکترونیکی_دیکشنری بسیار قوی و پیشرفته مخصوص دانمارکی

 

 

 

 

شما کافیست تا در طی روز تنها زمانی کوتاه را به گوش دادن فایل های صوتی درون این مجموعه اختصاص دهید و خواهید دید که در نهایت بهترین نتیجه ممکن را کسب خواهید کرد.زبان دانمارکی یک زبان ژرمنی شمالی و شاخه ای از زبان هند و اروپایی می باشد و حدود ۶ میلیون نفر در سراسر اروپا به این زبان مکالمه می کنند..همچنین در آلمان نیز تعداد ۵۰ هزار دانمارکی نیز به زبان مادری خود مکالمه می کنند.همین الان برای تهیه مجموعه آموزش زبان دانمارکیمی توانید با شماره تلفن های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ یا ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸ تماس گرفته و درخواست خود را ثبت نمایید.در هر کجای کشور که باشید در عرض کمتر از چند روز ما محصول مورد نظر شما را برایتان ارسال خواهیم کرد

گارانتی: بعد از دریافت محصول اگر به هر دلیلی محصول از طرف ما مشکل داشت مثلا (خالی بودن - سوخته بودن دیسک - شکسته شدن دیسک در راه) ما مجددا آنرا برای شما ارسال خواهیم کرد…

جالب است بدانید در کشور ایسلند زبان دانمارکی را نیز در کنار زبان انگلیسی به عنوان زبان های خارجی تدریس می کنند. در زیر توضیحاتی برگرففته از سایت سی دی پرشین برایتان قرار داده ایم.

دروس در این سیستم آموزش زبان دانمارکی به صورت فایلهای صوتی آماده شده است و شما برای یادگیری آنها تنها و تنها نیاز به گوش دادن به این فایلهای صوتی دارید. در این آموزشها با تکرارهای هوشمندانه و برگشتی، لهجه شما از ابتدا لهجه درستی شکل گرفته و به طور خودکار قواعد بیشمار زبان را در عمل فرا خواهید گرفت.
شنیدن دروس این مجموعه بسیار لذت بخش و پر انرژی است و به طور مداوم از شما تمریناتی می‏خواهد (تکرار برخی از جملات) که خود این مساله برای شما بسیار لذت بخش و هیجان انگیز خواهد بود.
* در ابتدا مکالمه‏ای پخش میشود، سپس روی تک تک لغات و جملات مکالمه تاکید شده و معنی و طرز تلفظ آنها آموزش داده میشود.

* برنامه بر پایه یادگیری زنده: بکار گرفتن دانشجو در موقعیتهای روزمره و واقعی برای یادگیری و تمرین آموخته‏ها است درست به مانند اینکه در کشور بیگانه حضور فیزیکی دارید. بر اساس این روش در هر زبانی یک هسته کلامی وجود دارد که با فراگیری مجموعه لغاتی که بیشترین و ضروری‏ترین کاربرد را در هر زبانی دارند میتوان بی آنکه مغز را با لغات غیر ضروری و اطلاعات غیر کاربردی انباشته کرد زبان را آموخت.در نهایت باید خدمتتان عرض کنیم اگر واقعا می خواهید به آموزش زبان دانمارکی ادامه دهید تنها چیزی که می تواند به شما کمک کن خودتان هستید و نه هیچ متد و روشی. شما باید با تلاش و پشتکار و با همتی که در این راه می گذارید بتوانید تمام موانع را برطرف کرده و در سریع ترین زمان به سطح بالایی اط این زبان برسید.

+ نوشته شده در  شنبه بیست و چهارم خرداد 1393ساعت 12:11  توسط نیما  |  نظر بدهید

خداوندگار عشق

 آموزش زبان هلندی

 

 

آموزش زبان هلندی با استفاده از روش تمرین و تکرار یا همان پیمزلر براحتی قابل یادگیری می باشد. در این اموزش ارزشمند ما ۱۲ فایل صوتی برایتان قرار داده ایم که کافیست تا هر روز زمانی را به گوش دادن آنها اختصاص دهید و همین باعث می شود تا با استفاده از روش های خاص اموزشی که در این مجموعه  قرار گرفته است شما به زودی به سطح بالایی از مهارت در مکالمه زبان هلندی دست بیابید.ما به همراه فایل های صوتی یک کتاب واژه نامه الکترونیکی انگلیسی به هاندی نیز برایتان ارسال کرده ایم تا در بالا بردن سطح مهارت خود از آن استفاده نمایید.در این مجموعه ارزشمند برای اینکه بتوانیم قدرت یادگیری آموزش زبان هلندی شما را بالا ببریم یک دیشنری قوی و چندین فایل صوتی نیز برایتان ارسال خواهیم کرد.

 

ما در فروشگاه سامان خرید امکان خریداینترنتی مجموعه فوق را برایتان فراهم کرده ایم و همین الان می توانید اقدام به خرید ان نمایید.در این مجموعه ارزشمند از روش معروف پیمزلر استفاده شده است و با وجود تکرار های  هوشمندی که در ان انجام می شود می تواند در بالابردن سطح مهارت شما کمک فراوانی نماید.زبان هلندی به عنوان زبان رسمی کشور هلند و یکی از دو زبان رسمی کشور بلژیک به شمار می اید و از شاخه زبان های ژرمنی و بوده که ریشه در زبان های هند و اروپایی دارد.کافیست تا کمی به زبان انگلیسی مسلط باشید تا بتوانید از مجموعه فوق بهترین استفاده را ببرید.برای سفارش آموزش زبان هلندی می توانید همین الان با شماره تلفن های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ یا ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸ تماس گرفته و درخواست خود را به همکاران ما اعلام کنید.

   

اگر واقعا می خواهید که در آموزش زبان هلندی به پیشرفت محسوس و قابل توجهی دست یابید پیشنهاد می کنیم حتما در طول مدت استفاده از این :/. تد وقت کافی برای اموزش های ان بگذرارید و به قولی سر سری این دوره ارزشمند را رد نکنید.سعی کنید با تامل و با کمی تلاش و همت تمام موارد خواسته شده در اموزش را انجام دهید.شما قطعا می توانید با کمی دقت از پس آموزش زبان هلندی نیز بر بیاید چرا که اصول یاد گرفتن یک زبان خارجی مانند هم می باشند .

گارانتی: بعد از دریافت محصول اگر به هر دلیلی محصول از طرف ما مشکل داشت مثلا (خالی بودن - سوخته بودن دیسک - شکسته شدن دیسک در راه) ما مجددا آنرا برای شما ارسال خواهیم کرد…

 در زیر توضیحاتی ارزشمند برگرفته از سایت سی دی پرشین را برایتان قرار داده ایم

دروس در این سیستم آموزشی به صورت فایلهای صوتی آماده شده است و شما برای یادگیری آنها تنها و تنها نیاز به گوش دادن به این فایلهای صوتی دارید. در این آموزشها با تکرارهای هوشمندانه و برگشتی، لهجه شما از ابتدا لهجه درستی شکل گرفته و به طور خودکار قواعد بیشمار زبان را در عمل فرا خواهید گرفت.
شنیدن دروس این مجموعه بسیار لذت بخش و پر انرژی است و به طور مداوم از شما تمریناتی می‏خواهد (تکرار برخی از جملات) که خود این مساله برای شما بسیار لذت بخش و هیجان انگیز خواهد بود.

* در ابتدا مکالمه‏ای پخش میشود، سپس روی تک تک لغات و جملات مکالمه تاکید شده و معنی و طرز تلفظ آنها آموزش داده میشود.* آموزش مکالمه زبان بصورت کلمه به کلمه و تکرار کلمات همراه با گوینده و ساختن جمله با کلمات بیان شده در حافظه موقت قرار گرفته و تکرار در ادامه دروس و یادآوری آنها در فواصل زمانی تعیین شده با عث می گردد اطلاعات از حافظه موقت به حافظه اطلی منتقل گردد و محفوظات ماندگار شوند.

+ نوشته شده در  شنبه بیست و چهارم خرداد 1393ساعت 12:11  توسط نیما  |  نظر بدهید

در هنگام شب

 آموزش زبان فارسی

 

 

 

اگر دوست دارید تا زبان فارسی را به خوبی یادبگیرید و بدون کوچکترین مشکلی و بدون هیچ لهجه ای به فارسی و دقیقا مانند فارسی زبانان مکالمه نمایید ما مجموعه ارزشمند فوق را به شما پیشنهاد می کنیم. این مجموعه برگرفته از روش معروف پیمزلر به شما تمام موارد لازم و نکات مهم را قدم به قدم آموزش خواهد داد.

شما با استفاده از این مجموعه اموزشی می توانید در مدتی کوتاه به مهارت بالایی در این زمینه دست یابید و براحتی به فارسی حرف بزنید.مجموعه فوق دارای ۱۳ فایل صوتی بوده وبه همراه ان یک واژه نامه الکترونیکی انگلیسی به فارسی نیز برایتان ارسال می گردد تا در پیشرفت سطح اموزش شما کمکتان نماید.

 

 

 

ما در فروشگاه سامان خرید برای شما عزیزان امکان خریداینترنتی مجموعه فوق را در نظر گرفته ایم و براحتی می توانید همین الان اقدام به تهیه ان نمایید.وجود تکرار های منظم و هوشمند در حین اموزش به شما کمک خواهد کرد تا در مدت زمانی کوتاه به مهارت بالایی در این زمینه دست یابید.

زبان فارسی یکی از زبان های هند و اروپایی و از شاخه زبان های ایرانی بوده که در کشورهایی همچون ایران و تاجیکستان و افغانستان و همچنین ازبکستان استفاده می شود و زبان رسمی دو کشور ایران و تاجیکستان به شمار می رود.

 

 

 

گارانتی: بعد از دریافت محصول اگر به هر دلیلی محصول از طرف ما مشکل داشت مثلا (خالی بودن - سوخته بودن دیسک - شکسته شدن دیسک در راه) ما مجددا آنرا برای شما ارسال خواهیم کرد…

 

در زیر توضیحاتی درباره این مجموعه ارزشمند برگرفته از سایت  برایتان در نظر گرفته ایم.

 

* برنامه بر پایه یادگیری زنده: بکار گرفتن دانشجو در موقعیتهای روزمره و واقعی برای یادگیری و تمرین آموخته‏ها است درست به مانند اینکه در کشور بیگانه حضور فیزیکی دارید. بر اساس این روش در هر زبانی یک هسته کلامی وجود دارد که با فراگیری مجموعه لغاتی که بیشترین و ضروری‏ترین کاربرد را در هر زبانی دارند میتوان بی آنکه مغز را با لغات غیر ضروری و اطلاعات غیر کاربردی انباشته کرد زبان را آموخت.

+ نوشته شده در  شنبه بیست و چهارم خرداد 1393ساعت 12:10  توسط نیما  |  نظر بدهید

عکس های یادگاری

خرید آموزش زبان هاییتی

 

 

یکی از بهترین مجموعه های آموزش زبان هاییتی که علاقه مندان به آن می توانند از آن استفاده نمایند مجموعه فوق است. این مجموعه ارزشمند با توجه به استفاده از روش مشهور پیمزلر و با تکرار های هوشمندی که در سراسر آموزش انجام می شود به زبان آموزش کمک بسیاری خواهد کرد تا در کوتاه ترین زمان ممکن بالاترین مهارت را در امر یادگیری کسب نماید.

شما در مجموعه فوق ۱۲ فایل آموزش را خواهید داشت که به صورت صوتی بوده و به همراه آن یک کتاب واژه نامه الکترونیکی انگلیسی به هاییتی نیز برایتان ارسال خواهد شد تا در حین اموزش بتوانید از آن استفاده نمایید.ما در فروشگاه سامان خرید برای شما علاقه مندان به زبان هاییتی امکان خرید اینترنتی آنرا  فراهم کرده ایم و همین الان می توانید براحتی و در چند دقیقه مجموعه خود را سفارش دهید.

 

 

 

 

هاییتی کشوری کوچک در دریای کارائیب است و پایتخت ان شهر پورت او پرنس نامیده می شود.شما کافیست تنها کمی به انگلیسی مسلط باشید و خواهید دید با گذارندن این دوره براحتی به زبان هاییتی مسلط شده و می توانید مکالمه نمایید.وجود فایل های صوتی این امکان را به زبان آموز می دهد تا در هر لحظه و هر جایی که قرار دارد براحتی و تنها با گوش فرا دادن به انها آموزش خود را انجام دهد و سطح مهارت خود را بالا ببرد.

 

گارانتی: بعد از دریافت محصول اگر به هر دلیلی محصول از طرف ما مشکل داشت مثلا (خالی بودن - سوخته بودن دیسک - شکسته شدن دیسک در راه) ما مجددا آنرا برای شما ارسال خواهیم کرد…

 

توضیحاتی برگرفته از سایت سی دی پرشین برای شما علاقه مندان به این مجموعه در زیر قرار داده ایم .

دروس در این سیستم آموزشی به صورت فایلهای صوتی آماده شده است و شما برای یادگیری آنها تنها و تنها نیاز به گوش دادن به این فایلهای صوتی دارید. در این آموزشها با تکرارهای هوشمندانه و برگشتی، لهجه شما از ابتدا لهجه درستی شکل گرفته و به طور خودکار قواعد بیشمار زبان را در عمل فرا خواهید گرفت.
شنیدن دروس این مجموعه بسیار لذت بخش و پر انرژی است و به طور مداوم از شما تمریناتی می‏خواهد (تکرار برخی از جملات) که خود این مساله برای شما بسیار لذت بخش و هیجان انگیز خواهد بود.

* در ابتدا مکالمه‏ای پخش میشود، سپس روی تک تک لغات و جملات مکالمه تاکید شده و معنی و طرز تلفظ آنها آموزش داده میشود.

+ نوشته شده در  شنبه بیست و چهارم خرداد 1393ساعت 12:9  توسط نیما  |  نظر بدهید

تمام علاقه مندان

 آموزش زبان عبری

 

 

آموزش زبان عبری را با متد پیمزلر برای شما اسان و راحت کرده ایم.برای یادگیری زبان عبری اگر قصدتان جدی است و می خواهید هر چه سریع تر با این زبان آشنایی کامل پیدا کنید پیشنهاد می کنیم حتما با تهیه مجموعه فوق و گوش فرا دادن به اموزش های درون آن هر چه سریعتر قدم بزرگی در این باره بردارید. مجموعه آموزش زبان عبری به روش پیمزلر بوده و با تکرار های هوشمندانه خود که در سراسر اموزش شاهد ان هستید به شما کمک می کند تا در نهایت بهترین نتیجه مکن را کسب نمایید.این مجموعه ارزشمند دارای ۳۲ فایل صوتی آموزشی بوده که به همراه آن یک کتاب الکترونیکی واژه نامه انگلیسی به عبری نیز برایتان ارسال خواهد شد تا در هنگام استفاده از این مجموعه بی نظیر دچار مشکل نشوید.تنها به یک چیز نیاز دارید و ان همت و تلاش است و اگر بتوانید در این مدتی که از مجموعه فوق استفاده می کنید کمی پشتکار بیشتری از خود نشان دهید قطعا می توانید نایج درخشانی در این زمینه کسب کنید.

 

 

همین الان کافیست تا بروی دکمه خرید پستی کنار محصول کلیک کنید و یا با شماره تلفن های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ یا ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸ تماس گرفته و سفارش خود را به صورت تلفنی ثبت کنید.ما در فروشگاه سامان خرید برای شما علاقه مندان به زبان عبری امکان خریداینترنتی این محصول را فراهم کرده ایم و هر زمان که خواستید می توانید اقدام به تهیه آموزش زبان عبری نمایید.مجموعه فوق در یک دیسک برایتان ارسال می گردد.شما کافیست تا هر روز زمان مشخصی را به گوش دادن به فایل های صوتی درون مجموعه اختصاص دهید و خواهید دید که پس از مدتی به مهارت بالایی در این زمینه دست یافته اید.در واقع زبان عبری شاخه ای از زبان های سامی بوده و با زبان های عربی و آرامی نیز هم خانواده می باشد و مرکز اصلی گویش با این زبان جایی نیست جز اسرائیل و حدود ۷ میلیون نفر تخمین زده شده است که با زبان فوق مکالمه می کنند.

در زیر توضیحات بیشتری در این باره برایتان برگرفته از سایت سی دی پرشین قرار داده ایم.

به علت اینکه بیشتر ساکنین اسرائیل را مهاجرین تشکیل می‌دهند، زبان عبری جدید برای بخش قابل توجهی از ساکنین این کشور زبان دوم بشمار می‌آید. این زبان در کنار زبان عربی، یکی از زبانهای رسمی کشور اسرائیل است. همچنین بسیاری از دعاها و نیایشهای یهودیان در سراسر دنیا به زبان عبری کلاسیک است.

دروس در این سیستم آموزشی به صورت فایلهای صوتی آماده شده است و شما برای یادگیری آنها تنها و تنها نیاز به گوش دادن به این فایلهای صوتی دارید. در این آموزشها با تکرارهای هوشمندانه و برگشتی، لهجه شما از ابتدا لهجه درستی شکل گرفته و به طور خودکار قواعد بیشمار زبان را در عمل فرا خواهید گرفت.

* اگر تا اندازه اندکی به زبان انگلیسی مسلط باشید، دوره آموزش زبان عبری از سطح مبتدی تا عالی، بدون استفاده از کتاب، شما را در یادگیری این زبان کمک خواهد کرد.


* برنامه بر پایه یادگیری زنده: بکار گرفتن دانشجو در موقعیتهای روزمره و واقعی برای یادگیری و تمرین آموخته‏ها است درست به مانند اینکه در کشور بیگانه حضور فیزیکی دارید. بر اساس این روش در هر زبانی یک هسته کلامی وجود دارد که با فراگیری مجموعه لغاتی که بیشترین و ضروری‏ترین کاربرد را در هر زبانی دارند میتوان بی آنکه مغز را با لغات غیر ضروری و اطلاعات غیر کاربردی انباشته کرد زبان را آموخت.گارانتی: بعد از دریافت محصول اگر به هر دلیلی محصول از طرف ما مشکل داشت مثلا (خالی بودن - سوخته بودن دیسک - شکسته شدن دیسک در راه) ما مجددا آنرا برای شما ارسال خواهیم کرد…

 

+ نوشته شده در  شنبه بیست و چهارم خرداد 1393ساعت 12:9  توسط نیما  |  نظر بدهید

همیشه برای قیمت گذاری

 آموزش زبان آلمانی

 

 

آموزش زبان آلمانی بعد از زبان انگلیسی یکی از پر طرفدار ترین زبان هایی است که در ایران علاقه مندان زیادی را به خود اختصاص داده است.یکی از محبوب ترین زبان هایی که بسیاری علاقه مند به یادگیری ان هستند زبان المانی است.این زبان که به عنوان یکی از زبان های زنده دنیا نیز شناخته می شود دارای اصول و قواعد یادگیری مخصوص به خود می باشد و ما امروز با این مجموعه ارزشمند به شما کمک خواهیم کرد تا در کمترین زمان ممکن بتوانید به این زبان تسلط یافته و به راحتی مکالمه کنید.مجموعه فوق شامل ۹۲ قسمت فایل صوتی بوده و به همراه آن نیز یک کتاب واژه نامه انگلیسی به آلمانی نیز برایتان ارسال می شود تا در حین آموزش زبان آلمانی بتوانید از آن استفاده نمایید.ما مجموعه فوق را در قالب یک عدد دی وی دی برایتان ارسال می کنیم.در این مجموعه نیز از روش محبوب و مشهور پیمز لر برای اموزش استفاده شده است و زبان اموز می تواند با کمترین زمان ممکن به بالاترین سطح و مهارت دست پیدا کند.شما توسط این مجموعه می توانید از پلن مقدماتی شروع کرده و تا اخرین درس به صورت پلن حرفه ای به یادگیری زبان آلمانی بپردازید.

 

 

 

 

یادگیری زبان المانی زمانی برای شما راحت تر و شیرین تر خواهد شد که بتوانید از یک مجموعه آموزش زبان آلمانی با استاندارد بالا استفاده نمایید و این مجموعه دقیقا همان چیزی است که می تواند راه را برای شما هموار تر از گذشته نماید.هر کجای کشور که باشید تنها کافیست تا بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید. همکاران ما در کمتر از چند روز بسته  مورد نظر شما را برایتان راسال خواهند کرد.

کافیست تا شما روزانه زمانی را به گوش دادن فایل های موجود در این آموزش اختصاص دهید خواهید دید که پس از مدتی می توانید به درک بالایی از این زبان دست یابید.ما در فروشگاه سامان خرید برای شما علاقه مندان به زبان آلمانی امکان خرید اینترنتی و تحویل درب منزل را فراهم کرده ایم و همین الان می توانید اقدام به ثبت سفارش خود نمایید.این زبان جز زبان های هند و اروپایی و شاخه ای از زبان های غربی ژرمنی محسوب می شود و با زبان های نروژی هلندی و سوئدی نزدیکی خاصی دارد.دروس در این سیستم آموزشی به صورت فایلهای صوتی آماده شده است و شما برای یادگیری آنها تنها و تنها نیاز به گوش دادن به این فایلهای صوتی دارید. در این آموزشها با تکرارهای هوشمندانه و برگشتی، لهجه شما از ابتدا لهجه درستی شکل گرفته و به طور خودکار قواعد بیشمار زبان را در عمل فرا خواهید گرفت.دقت کنید که آموزش زبان آلمانی نیز مانند زبان انگلیسی  اگر نتوانید به صورت مستمر و پیوسته کار کنید از ذهنتان فراموش خواهد شد و این در واقع خاصیت هر زبانی می باشد و تنها مختص این دو زبان نیست.

 

 

 

در این مجموعه ارزشمند ما برای اینکه کمک  موثری به شما کرده باشیم مجموعه ای از فایل های صوتی و کتاب های الکترونیک و یک دیکشنری  بسیار قوی و پیشرفته را نیز برایتان ارسال خواهیم کرد تا بتوانید بهترین نتیجه را از آن کسب نمایید.کافیست تا همین الان برای خرید آموزش زبان آلمانی با شماره تلفن های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ یا ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸ تماس گرفته و سفارش خود را ثبت نمایید.شک نکنید که در این مجموعه با استفاده از روش پیمز لر شما با کمی تلاش و پشتکار می توانید خیلی زود به زبان آلمانی هم مسلط شوید و حتی باعث شگفتی خودتان نیز خواهید بود.اولین و مهمترین قدم در زمینه یادگیری یک زبان جدید همیشه استفاده از روش  یادگیری ان می باشد و خوشبختانه یکی از بهترین و روان ترین روش های یادگیری  در این مجموعه به شما اموزش داده می شود.

 

گارانتی: بعد از دریافت محصول اگر به هر دلیلی محصول از طرف ما مشکل داشت مثلا (خالی بودن - سوخته بودن دیسک - شکسته شدن دیسک در راه) ما مجددا آنرا برای شما ارسال خواهیم کرد…

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط هر روز آخرین خبر استخدامی را برات اس ام اس میفرستیم در تاریخ 1393/10/09 و 4:10 دقیقه ارسال شده است

سلام وقت بخیر

اگه تمایل داری هر روز آخرین اخبار استخدامی شرکت ، سازمان های دولتی را دریافت کنی

می تونی به لینک زیر جهت فعال سازی بری

http://sms.mida-co.ir/newsletter/6/estekhtam

این نظر توسط دریافت پنل رایگان به همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 در تاریخ 1393/09/07 و 2:15 دقیقه ارسال شده است

باسلام خدمت شما مدیر عزیز

جهت ثبت نام پنل اس ام اس رایگان با همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 می توانید به آدرس

http://50005.mida-co.ir

مراجعه نمائید.

منتظر حضور گرمتون هستیم

mida-co.ir

این نظر توسط پیشنهاد یک کسب کار هوشمندانه در تاریخ 1393/08/26 و 1:25 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما

این پیام احتمالا آینده ی تجاری شما را متحول خواهد کرد

شما می توانید با حداقل سرمایه ی اولیه ،

صاحب جامع ترین مرکز فروشگاهی و خدماتی شهرتان شوید

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت WWW.IBP24.ORG مراجعه نمایید

این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/07/02 و 1:36 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم
شما می توانید با عضویت در طرح همکاری فروش پنل و خطوط پیامکی از بازدید کننده وبلاک خود درآمد کسب کنید
ابتدا وارد آدرس زیر شوید و مراحل ثبت نام رو کامل نمائید
http://sms.mida-co.ir/hamkar
سپس وارد پنل کاربری شوید و از قسمت شبکه فروش و بازاریابی کد های مربوط به فروش پنل را در سایت خود قراردهید بعد از معرفی هر کاربر به شما 25 درصد سود فروش داده می شود
جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه نمائید
mida-co.ir
info@mida-co.ir

این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/04/20 و 3:57 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم

برای داشتن یک سامانه حرفه ای و رایگان همین حالا اقدام نمائید. سامانه sms5002.ir به شما یک پنل پیامک کاملا اختصاصی رایگان می دهد با این سامانه پنل ارتباطی جدیدی بین سایت و کاربران خود آغاز کنید. برای فعال سازی همین حالا اقدام نمائید.

جهت ثبت نام به آدرس زیر مراجعه نمائید

sms5002.ir/register.php


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 9
  • بازدید سال : 13
  • بازدید کلی : 213